En rolig dag

Allmänt / Permalink / 1
Blev en riktigt rolig dag. Har hänt något hela tiden.
farmor och farfar kom förbi på morgonen och stannade på lunch. Efter lite vila gick vi ut och njöt av finvädret. Vi tänkte först ta oss ut i skogen nån stans men i vanlig ordning är det typ omöjligt och vi begav oss ut alldeles för sent. haha
Och sedan drog jag direk till Linda och spenderade kvällen där med de två äldre grabbarna. 
Mys!
 
 
Dessutom fick jag första katalogen från en leverantör att frossa i för att se vad jag ska kunna beställa till starten av butiken. Ååååh så mycket att klura på. Och så otroligt roligt. 
Fick också rosor av Orhan för att "fira" att jag ska bli butiksägare. Spontant! XD
 
Härligt med såna här glada dagar. Tiden bara flög förbi. har fått lite "lång"ledigt och det känns riktigt gott att detta bara var dag ett av min ledighet.
#1 - - Linda :

Super mysigt med lite kvällssällskap :D !!

Svar: Verkligen trevligt. 😉
Petra Gashi

Till top