Påskbilder

Allmänt / Permalink / 0
Bättre sent än aldrig brukar man säga. Tänkte jag kunde bjuda på lite glada påskbilder.
 
 
Ska bli så roligt att få bo nära mamma och pappa igen. Och syrran! Ja, ju mer jag tänker på det.
Det går bra att bo långt ifrån och träffas med jämna mellanrum, jag gråter mig inte rödögd här, men det är inte samma sak. Inte alls. 
Har själv vuxit upp med långa avstånd till släktingar. Nog funka det. Störde mig på att varenda sommar skulle tillbringas med just dem även om jag också tyckte det var kul att träffa dem. Och så har det ju blivit för oss med. Släkten prioriteras vid semestrar.
Men kan avundas dem som har en stor släkt som bor nära. Släktingar som erbjuder sig hux flux att vara barnvakt. Massa mysiga familjemiddagar. Spontana drop ins för kaffe. Bara att ha dem i närheten.

Orhans familj bor jättelångt bort. Så då är det väl trevligt att åtminstone bo när min familj!
 
Ska bli tråkigt att skiljas från vänner här. Har ju släkt här uppe också som vi inte heller kommer träffas lika ofta. Och det gör lite ont i hjärtat när jag hör hur Natte pratar om sina bästisar i förskolan.
Men jag tror det blir bra det här. Detta var ju planen. Vi skulle aldrig bo här uppe för alltid.
Till top