Räkna inte med hjärnan

Allmänt / Permalink / 0
Då tar vi helg.
Aaaah. Så skönt. Var så trött på slutet av dagen. Räknade pengarna och sen när jag skulle skriva kunde jag inte räkna ut vad 1060-80 var. Och blev plötsligt väldigt osäker på om det inte borde varit 2000 och fattade inte vars alla tjugor var ? Fick inte ihop det i huvudet alls.
Detta följdes av ett antal felskrivningar och när, inte helt förvånande, det stod att det var diff i kassan tryckte jag på fel knapp och godkände detta....
 
Slut för idag.
 
Tröttheten kan bero på en hysterisk natt med Jesaja i början av veckan. Uff. Har förutom den natten sovit klubbad. Seriöst. Jag har inte vaknat för nåt. Lagt mig och vaknat sex av att nån liten kille stått och dragit i mig i trosorna hysteriskt viftande med en tom vattenflaska.
 
Tror ledigheten kommer bjuda på handling av mat och utflykt.
En "helg" i min smak. Ska sätta mig nu och knåpa på inhandlingslista. Mitt stora nöje i livet.
Borde väl sova men atte...
Till top