Vi flyttar

Allmänt / Permalink / 1
Jesus är uppstånden!!! 😉 så var påskdagen här. En strålande solig dag!
 
Mamma och pappa for ifrån oss tidigt i morse och vi blev ensamma här hemma igen. Känns som jag knappt hunnit träffa dem. De var inte här många dagar och jag har jobbat nästan alla dagar.
Sånt är livet.
Men vi ses väl snart igen.
 
Påskbuffen igår.
 
Vi är trötta idag. Allihop. Slapp dag. Jag somnade till och med. Det har ju varit mycket senaste dagarna så detta blev som enda lediga dagen.
Det enda ordentliga vi har gjort är att gå ut en sväng i finvädret och titta igenom vårt förråd där ute. För att se vad vi har.
Pojkarna åkte kana. Jesaja satte sig i en vattenpöl och plaskade med handen.
Anledningen till att vi tittade igenom förrådet kanske ni undrar över. Jo vi ska göra en stor rensning här hemma för vi ska flytta.
 
Ja det kommer väl inte som en chock för er som följt bloggen då jag nämnt tidigare att våren 2018 beger vi oss nog söderut igen.
Ska bli kul att komma närmare båda våra familjer. Väldigt nära min familj. Och närmare Arlanda för resor till Orhans familj.
 
Ser fram emot detta. Vi har hittat en fin stor lägenhet. Eller fin vet jag inte. Har inte sett mer än planlösningen. Men just den är jag nöjd med.
 
Kommer berätta mer om det hela senare. Kan inte berätta allt än. Så det blir bra för alla inblandade. Men jag ser fram emot att få berätta för er vad för kul som ska ske.
#1 - - Pia:

Långtar tills ni kommer ner igen så vi kan ses oftare! :D

Svar: Oh ja det ska bli roligt! 😊
Petra Gashi

Till top