En titt från butiken

Allmänt / Permalink / 2
Har fixat i butiken en snabbis idag. Det är typ klart. Har en hög med pelare mitt i vägen jag inte vet vars jag ska lägga. haha... Kan ju spara ifall jag vill använda i en framtida skyltning men ehm.. jag har inte det mest rekordstora lagret. Har redan en pyramid av bord där inne. haha
 
Har städat mest idag. Mycket att städa. Det är ett lortigt yrke och man lägger ju inte dagarna på att städa precis. Vet det. Så är det på alla blomsterbutiker. haha... Man städar lite mer runt om kring... 
Just nu tänker jag naivt att så här skitigt ska jag aldrig låta det bli men hehe.. några jordsäckar och lagrade krukor senare. Vi får se. haha
NU blir det rent och fint i alla fall. Man får vara glad så länge det varar.
 
Stör mig lite på reahörnet. Det ser stökigt ut. Men jag vill bli av med lite udda saker.. sånt jag inte klarar av. Man kan inte sälja sånt man själv inte uppskattar. Sen vet jag ju att allt som finns här har klarat sig igenom en rea utan att bli sålt... Så lika bra att sälja bort det billigt. Hoppas på full fart för förutom min rea-hörna har jag några kartonger till med udda krukor och vaser. Aaaaah...
Ska bara ha rean ett tag. Sen kan jag göra fint där. :)
 
Tänkte dela med mig av lite bilder. Har hållit lite på det i butikens sociala medier. Vill ju suga lite på karamellen haha...
Men ni... vilket jag antar till störst del består av familjemedlemmar och en och annan facebook-kompis. Ni kan ju få se.
VIP
 
Mina glada medarbetare hehe... Lagerarbetarna kan man kalla dem för.
 
Kylen. :) Längtar efter att få in lite blommor också.
 
Butiken har som två delar nu och den högra faller mig mer i smaken. Haha har lyckats lägga allt svart där. Tror jag gjorde lite mitt finaste där och sen hade jag inte kvart till resten av butiken haha
Vad tycker ni om bordet av dörren jag fixat och som svärfar byggt ben till av "pinnar" från skogen..
 
Älskar verkligen den här svartbrända leran. Beställde flera såna saker. Hoppas andra gör det också så jag får beställa mer. hehe..
 
Den röriga delen. Där bak på steghyllan tänkte jag rea. Kanske blir lugnare sen också med lite växter. Tog ju dock inte hem nå jättemängder. Folk har väl inte helt och hållet kommit hem från semester än tänker jag!
 
Vad tycker ni?
#1 - - Anna:

Kanon, så bra du kan nu o sen kan det bara bli bättre!

#2 - - Anonym:

Det kommer bli så snyggt när du får in lite växter!!! Hur gick premiären? - Bibbi

Svar: Hemskt lugnt. Var ju asvarmt just den dagen. Men lite bättre nu torsdag och fredag! 😊
Petra Gashi

Till top