Första riktiga arbetsdagen!

Allmänt / Permalink / 0
Så var första dagen till ända. Jag är.. överväldigad.
Inte av arbete eller respons i butiken. Det var en lugn dag. Inte förvånande då det var 35 grader. Kom några och handlade. Några kom bara för att gratulera och hälsa. Några tittade runt lite.
Lugnt.
 
Men på Facebook och Instagram. Alltså..
Mitt Facebookinlägg har nått över 4000 personer. Helt galet! Det har bara spridit sig... Ökar än!
Nej alla har inte kommenterat eller gillat men flera hundra och man blir typ rörd.
Det har pluppat in nya följare på båda sidor. Visst jag har en tävling men alla har inte tävlat. Inte alls. De följer mig bara för att?
Helt galet. Ja man blir smickrad att folk vill följa mig.
 
Dessutom kom en av grossisterna in med en stor bukett idag. Så fin!
Åååh.. blir så glad.
 
Tidningen var förbi också. Syrran tipsade och fem minuter senare ringde de. Så nu får vi se vad det blir för artikel. Ännu mer reklam. Kul! 
 
 
Mycket väsen är det. Smickrande och uppmuntrande. Men i slutändan handlar det ju om pengarna som kommer in. Gick inte så bra idag. Inte superlite men för dåligt för att det ska hålla i längden. Hade hoppats på mer respons från nätet. Många av de som kom idag hade inte sett det på internet. De undrade vem ägaren var haha...
 
Nå en dag är ingen dag. Dessutom en onsdag, megavarmt och utan kortläsare. Haha.
 
Nya tag i morgon.
Till top