Fullt ös

Allmänt / Permalink / 1
Vilken dag.
Intensiv! Men kul.
Hade med mig Orhan för att han skulle fixa snittet jag inte hunnit fixa i Torsdags kväll. Och jag hade en lista i huvudet på saker att fixa.
Pft...
 
Det kom mängder med folk. Så full har aldrig butiken varit. Har ju bara öppet några timmar på Lördagar så alla kom ju väldigt på en gång.
Dessutom skulle kvittorullen bytas mitt i allt. Jag har aldrig gjort det förut. haha... paniiik!
Hann inte med allt jag tänkt och kände mig fortfarande stressad när jag kom hem. Ni vet när tankarna inte hinner landa.
Men kul, det är ju så det ska vara i en butik. Tur jag hade Orhan med mig som sagt. haha
Känns som om jag snurrat till massor. Råkade i alla fall beställa blommor till Tisdag då jag inte är på plats. Det är lyckat.
 
Nu är det helg i morgon. Känns helt absurt. Jag är fortarande på jobbet. 
På tisdag ska jag på formex. Ska bli spännande. Fick beröm för min smak idag och då kände jag mig ännu mer taggad på att köpa in grejer nu.
Fast jag känner typ nu att jag inte har tid eller lust. Vill vara i butiken nu och sälja. Nu när handeln liksom satt igång. Denna vecka gick jättebra. (Förutom Tisdagen då höhö)
Har en del begravningsarbeten att göra nu i slutet av augusti. Kom in fler idag. Så finns att göra nu.
 
 
#1 - - Linda:

Åh så galet kul att det dragit igång ordentligt !!! Yeejjj !!! 👏🏻

Svar: Yeey! :D
Petra Gashi

Till top