Långa dagar

Allmänt / Permalink / 0
Dagarna känns galet långa nu för tiden. Bara städar och städar, rensar och rensar, flyttar och flyttar.. gör fint. Känns som det som hände i morse, var igår.
 
Idag börjar det likna nåt. Inte så mycket kaos längre.
Svärfar har målat massa möbler. Svärmor städar. Linda var förbi och hjälpte till med krukhyllan.
Gick hem vid nio. Kan ju inte jobba ihjäl mig, även om det är massa kul. I morgon ska jag vara hemma på kvällen och ha fredagsmys med grabbarna. Måste hinna se dem också.
Tror de två äldre får vara med lite i morgon också.
 
Skrattade gott idag. Orhan har klagat så på min stil och varnat svärfar för att min stil är annorlunda. Ingen idé att försöka förstå liksom. Tokiga Petra.
Nå. Idag när jag började få ordning på ett bord och plockade upp mina nya varor lät svärfar lovorden hagla över mig. Varorna var fina, jag inredde snyggt. Det var perfekt. Bravo Petra!
HA! 
Hemskt nöjd. Nu återstår att se huruvida resten av världen älskar mina varor och min stil. Hoppas, hoppas.
 
En liten tjyvtitt!
 
Börjar känna att jag nog vill vänta till nästa fredag med att starta.
Vi hinner nog, det är inte det. Men mitt huvud hinner inte med haha. Det händer massor samtidigt! Måste hinna landa när allt är på plats.
Jag vill fixa, måste instruera de som hjälper mig, måste tänka hur och var saker ska stå,  ringer försäljare hela tiden, vardagen ska planeras. Det finns saker runt om som ska fixas. Reklam, Instagram, Formex, dator. Aaah.. snurrar runt i huvudet.
Just nu är mina tankar.. överallt utom på plats.
Behöver få sitta och ha lite kontorstid haha...
Till top