Måndag med fart och fläkt

Allmänt / Permalink / 0
Förberedde mig på en lugn dag. Och tji fick jag.
Möttes av två stora bud. 
...
Alltså jag har inga blommor kvar. Helt oförberedd på detta. Och i och med att jag inte visste om internet skulle komma.
Nekade en helt enorm rosbukett på bud idag. Med världens kärleksbudskap som de ville ha levererat i ottan, just när jag börjat.
Har fortfarande ont i magen för det. Men jag visste inte hur jag skulle få ihop det. Noll rosor. Och med så kort varsel.
 
Nå. Får lämna det bakom mig och nu satsa på att vara förberedd. Kul att det kommer bud i alla fall!!! 
 
Efter att ha kunnat släppa buden och gjort klart de flesta någorlunda bra med det lilla jag hade kvar väntade ingen vila.
Sålde mest idag av vad jag sålt hittills. Ofta. En måndag?
Många verkade fylla år idag? Och flera köpte äntligen krukväxter. Yey!
 
Dessutom kom leverans och jag hade ju planerat att rensa bort rean.
Dagen sprang verkligen förbi.
Orhan kom en sväng och hjälpte till. Skönt att ha honom närvarande ett tag till.
 
I morgon kommer äntligen leverans. Orolig att jag tagit hem för lite ändå. En hel del är till mormors begravning.
Måste lära mig vad som går åt här.
Sitter samtidigt och räknar.... Har inte råd att köpa in för mycket denna månad haha...
Dessutom är jag borta fredag och kommande tisdag och onsdag.
 
Aaah detta är så roligt!!!!
 
Till top