Mot formex

Allmänt / Permalink / 0
Formex i morgon då. Taggad! Och samtidigt inte. Längtar redan hem, till Orhan och barnen.
Vet inte.. det är väl det där med nya saker. Eller främst nya platser... Utan min Orhan som trygghet med mig haha. Jag har blivit lite fastklistrad vid Orhan sen vi gifte oss.
Men det ska bli kul också. Något nytt! 
 
Känns läskigt att planera inför att köpa in mer saker. Tycker det känns som om jag redan har nog med utgifter och att dra på mig mer att betala framöver.
Har ju inte hunnit hålla på så pass länge än att jag ser att det går bra. Att det går runt!
Men samtidigt ser jag ju att det jag har köpt in har minskat!!!! Det börjar se lite tomt ut i butiken.
 
 
 
Var lugnt idag. För lugnt. Måndagar brukar väl inte vara kalas förstås. Men en kund till hade inte skadat. Eller tio till.
Men det är en hel del begravning framöver. Så var inte arbetslös. Roade mig med att beställa blommor. Det blir så mycket blommor att jag känner mig hemskt osäker på om jag tagit rätt. Haha...
Men kul. Så ska det vara. Hoppas alla begravningskunder ska bli nöjda. 
 
Dessutom hade jag mycket att ta igen efter all ledighet och den hektiska förra veckan. Så var kanske bra med lite lugn!
 
Formex var det. God natt. Och ni besöker väl mig i butiken sen till helgen! 
Till top