Ursäkta röran...

Allmänt / Permalink / 0
Så var första dagen gjord.
Kaos... Det är ordet som beskriver dagen.
Ligger nu med onda fötter i sängen. Har jobbat i ett. Från åtta till elva.
Med en ganska lång lunchrast. Hehe...
 
Pratar såklart om butiken. Fick nyckeln idag (känns som igår) och har börjat röja och sätta min prägel.
Därav kaos.
För det finns mycket saker och lite plats. Känns som om man bara flyttar runt saker utan en tanke. För jag vet knappt hur jag vill ha det.
Slutade med att golvet var tömt i alla fall. Och nu får man ta del för del och göra ordning.
Sen blir det till att organisera lagret. Har bara smockat in där nu med en vag plan haha
 
Fick massa hjälp av orhan och framförallt svärföräldrarna. Och fick kvalitetstid med dem. Haha.. Inte varje dag.
Nu var jag ju dessutom tvungen att prata min vackraste rom-ital-svenska. Då orhan inte var med. Det är ju så man lär sig. Genom att våga öppna munnen. Så det är nog bara bra. Lättare att öppna munnen när det finns saker man måste säga.
Pojkarna hjälpte också till. Särskilt Natte. Han jobbade sig helt slut. 
 
 
På kvällen kom också Linda förbi och hjälpte till en stund. 
Fint med folk som kan hjälpa. För detta är ett stort projekt. Satt flera gånger och bara stirra omkring mig. Vad gör jag? Skapar oordning?
Jag är väldigt tacksam!
 
Bra första dag. Nu sova och börja med nya friska tag. 
Tror jag ska kika på min leverans. Har inte haft tid att titta i lådorna haha...
 
Till top