Veckan som kommer

Allmänt / Permalink / 0
Märklig känsla att på en söndag vara taggad för morgondagen och jobb.
Ingen söndagsångest här inte!
 
Var ute nu på kvällen och fotade en brudbukett. Den bukett jag fått av en grossist hade börjat vissna och jag hade nåt i kylen i butiken som började ge med sig.
Så istället för att slänga sådär bara gjorde jag en brudbukett och fotade.
 
Om någon ska våga betala en att göra såna saker kanske man ska visa upp lite tänker jag. 
Längtar efter att få en bröllopsbeställning. Det är en ära att få göra såna saker! 
Haha så man kan säga att jag jobbade nu med.
Svårdragen gräns det där när man jobbar med sin hobby. För jag hade ju lugnt kunnat göra detta som söndagsnöje även innan jag började med detta. Utan ett reklamsyfte i bakhuvudet.
 
Kommer bilder i morgon! Blev inte riktigt som jag tänkt. Svårt att fota sig själv...
 
Ny vecka nya möjligheter. Antar det blir lugnt nu måndag och tisdag. Men hoppas lite att det kyligare vädret ska göra att folk börjar köpa lite krukväxter! 
Ska kora en segrare i min tävling. (Valde idag hihi.. svårt!!!)
Ska plocka bort reahörnan och göra .fint där. Vet inte vad jag ska hitta på.
Ska på begravning på fredag, så kommer ha stängt. Har ju inte nämnt nåt här men min mormor har dött. Så ska göra en dekoration till henne också från hennes döttrar. 
Hoppas jag verkligen kan få fram mormor nu! På samma sätt som med morfar.
Till top