Anledning att fira

Allmänt / Permalink / 0
Tog en kort dag idag på jobbet. Kände mig bättre men ska nog vila lite.
Orhan tyckte det var bra att jag fick frossa igår. "Äntligen blev du ordentligt sjuk. Så vila och så tar det äntligen slut,"
Vi får se...
 
Men fick bud både i Töreboda och Moholm så blev ju inte så kort. En utflykt så att säga. Och väl i Töreboda ringer grossisten och säger att jag kan möta honom på Rattugglan och ta emot de blommor jag behöver till begravning på Fredag och som inte kom igår.
Suck... "Jag är ju i Töreboda..."
 
Vart ju inget med det. Får göra kistdekorationen på Torsdag kväll eller nåt. 
Det ordnar sig men just där i bilen kände jag mig plötsligt megastress. Har jag koll på nåt? Känns som det varit mycket nu förra veckan. Och så sjuk och idag var det flera bud och stora beställningar.
 
 
 
I morgon ska jag till jobbet och reda ut och annat känner jag. Och städa. Framförallt!
 
Jag känner mig pigg nu. Har ont i halsen. Why not liksom vilka mer symptom saknas?
Har gjort pepparkaksdeg och tänker faktiskt festa med att äta lite varm god deg.
Fick nåt kul idag och känner mig glad!
Till top