Blomsterleverans

Allmänt / Permalink / 0
I och med julstressen hos grossisten fick jag frågan om jag kunde ta mina varor redan idag.
Ok.
Runt nio skulle han komma. Jag var uppe vid sju men fick nån känsla av att jag borde ha telefonen nära.
Och när jag står i sovrummet och hämtar den far ju lastbilen förbi utanför.
What!
Kollade mobilen. Två sms. "Kommer 8:30 redan"
"Aha vad bra. Tyckte jag såg lastbilen men dåså."
Satte mig och åt frukost i lugn och ro. Efter en halvtimme tittade jag på telefonen igen. Missat sms igen 
"Nä det var jag. Kommer efter hörnan!"
 
 
Fin morgon det att flyga iväg i pyamas och ta emot blommor. Mycket blommor! Hoppas på folk nu i veckan!
 
Hela dagen har vi sedan varit mer eller mindre utslagna förutom att vi gjorde en liten julfilm ute. Lagom till att snön föll. Lyckat!
Igår var vi till mamma och pappa och försökte laga bilen och åt palt.
Palten var god. Bilen gick inte att laga. Verkstad nästa!
 
Det var den helgen det! 
Ny vecka. Nya tag. Hoppas och vill förvänta mig en intensiv vecka. Men vem vet!
Till top