Feberattack

Allmänt / Permalink / 0
Jahapp... Blev lite sjuk... Sjukare plötsligt.
Var så trött i morse och fick världens huvudvärk. Men jag kämpade på. Grinade illa varje gång jag tvingades böja mig eller sträcka mig.
 
Tillslut satt jag vid datorn bara och masserade skallen. Började tycka det var orimligt kallt också. Och när jag reste mig från datorn kände jag mig febrig.
Skit också.
 
Pratade med Orhan lite och sen gav jag upp och åkte hem.
Alltså känslan av att komma hem till ett tomt hem och bara lägga mig. När hände det senast. Ja jag lät barnen vara kvar på skolan.
Även om det kändes lite jobbigt att överge butikwn så var det ohyggligt skönt?
Efter ett tag orkade jag upp och gjorde middag lagom tills Orhan kom med barnen.
 
Nu känner jag mig typ pigg. Lite öm typ.  Huvudet värker om jag böjer mig.
Vad var det eller? Spontan feberattack?
Tror jag tar det lugnt i morgon men har ju min spännande beställning från warner bros jag inte vill missa haha..
Så en kort dag får det bli. 
Till top