It's done

Allmänt / Permalink / 0
Nån i gruppen florister i Sverige la upp denna i och med julveckan. Och jag kände verkligen spot on. En sån börda som lättat ffrån axlarna idag .Det är klart. Jag.. vi klarade det. (Inte utan älskade Orhan!) Precis sådär!
 
 Igår kände jag verkligen för att typ kasta in handduken. Du vet bli så där barnsligt sur och kasta en blomma i golvet, armarna i kors och puta med läpparna! Jag kan inte! Ni ser väl att det inte funkar!!!! Låt mig va!!!!
 
Jag gick upp i ottan och for till grossisten i skövde vid sju och köpte mer blommor med Natte. (Köpte för lite ändå! Så rädd för att köpa för mycket!) Och sen bara matade jag. Vilket jag gjort dagen innan också. Men nu var det ännu mer bud. Jag trodde Orhan skulle kunna köra under dagen men vi kom iväg först halv sex. Då var allt klart. Ja för det var galet mycket folk också. Och folk som la beställningar!
 
Mina blommor började ta slut så jag fick sätta stopp på kylen. Inget mer fick säljas!
De behövdes till buden och beställningarna 
 
Vi körde bud till nio, då gav vi oss. Köpte pizza och for hem.
Jag var så trött att jag mådde illa. Hade inte ätit nåt.
Så orkade inte äta nån pizza.
Var trött och ville typ sluta.
 
Idag for vi till butiken vid åtta och matade vidare. Och där såg jag ju hur det minskat. Det fanns en ände nån stans.
Orhan körde från elva till fyra. Jag stod i butiken och städade mest. Fanns ju inget kvar haha... Alla blev lika chockade de som kom in.
 
Åh nu klart. Vi firade lite hos syrran idag. Och jag blev supertörstig när jag kom dit. Slog mig att jag inget druckit typ sen torsdag. Troligen därför jag är snustorr runt hela munnen.
 
It's done!
 
Hade tänkt jobba på annandagen men nu ser jag ingen anledning. Butiken är seriöst tom! Haha. Tror hellre jag vilar upp mig till Torsdag än att stå och säga till folk "tyvärr..." 😆
Som ni ser köpte jag INTE för mycket. Två amaryllisar som syrran fick, blev över och lite tillbehörtillbe ville köpa.
Lyckades ändå göra en bukett till en snubbe som skulle fria. Trolla med knäna kallas det!
 
Nu vila. Och sen laddar vi för nyår!!!
 
Till top