Komplimanger

Allmänt / Permalink / 0
Gick ju åt såna mängder snitt nu i jul. Beror väl till stor del på att det var så många bud. Många som beställde julbuketter. Inget jag var beredd på. Ja jag beställde hem galet för lite. Tvingades ju säga till säkert 20 pers att nej tyvärr. Har inget snitt! 
Så jag är lite nervös inför nyår. Vad väntar? Vill inte ta hem för lite men vill inte ha massa kvar sen i januari då jag ska ha semester. Blir ju bara att slänga! Klurigt!
 
En av de sista kunderna nu i helgen gav en sån fin komplimang när vi pratade om det. Hur min snittkyl var tom. (Hon var en av de få smarta som beställt!) Hon sa att det berodde på att jag ju hade det så fint i butiken och hade ett sånt intressant utbud på snitt och gjorde så fina grejer. (typ)
 
Alltså. Jag bli imponerad av folk som bara kan säga sånt hux flux. Önskar att jag också var sån! Jag är hemskt snål med komplimanger. När man vet hur det värmer liksom. Vem blir irriterad över en komplimang?! Men jag bara säger det inte. Sen är jag kanske inte heller den mest lättimponerade. Fast var spelar det för roll. Ett litet ord kan verkligen lyfta!
 
Nå den komplimangen var det perfekta slutet på julförsälningen och jag känner mig extra taggad på att fylla kylen med ett nytt spännande utbud och locka med bilder på vackra buketter!
Men hur mycket... Har beställt hem lite. Gått lite efter tidigare beställningar. Men jag vet ju inget. Nu är ju kylen helt tom också. Borde väl shoppa loss.
 
Snitt är absolut det som är roligast. Så det är min dröm att bli större på just det!
Till top