Litet bönesvar och bra tider!

Allmänt / Permalink / 1
Tog i och beställde hem snitt till nyår. Vilket jag såklart nu vart orolig för. Fick inte såå många nyårsbeställningar och fredagsbuketter och  det är så lugnt nu.
Jahapp. Ska man behöva slänga massor nu då. Ska ju ha semester.
Skrev till några nära och kära att de fick hjälpa mig  be att det går lite snitt nu. 
 
Och det tog skruv. Ramlade in flera nyårsbeställningar och några kom och köpte blommor idag. Nu känner jag snarare att jag kanske har det lite snålt till på Måndag för eventuella spontana kunder. Men så får det vara.
 
 
Dagens höjdpunkt var en äldre man som sa att han följde mig på facebook och ville ha en dån där vacker trendig bukett till nyår. Ursäktade att han inte kommit tidigare. Haha
Har mest kvinnliga fans så väldigt kul med en man. Att de finns!!! (Ca 20% av instagramföljarna)
 
Jag är seriöst lite rörd efter jul och nyår. Så mycket folk som dykt upp med komplimanger. Att folk sett mina buketter.Att se hur många jag når via sociala medier. Det är kul. 
Klart jag fattar att det kommer lugna sig nu igen efter högtiderna. Oavsett antal följare på instagram. Men ska tänka på detta under tråkigare tider nu framöver. Jag suger inte!!! Ska knaggla mig förbi januari så väntar ju de gröna växternas tid och alla hjärtans dag. Bröllopsplaneringar. Helt klart bra tider. Måste beställa hem lite vårnyheter också.
 
Det där med fina buketter som många påpekar Tror det till stor del handlar om konsten att fota buketter. Att anstränga sig lite. Jag gör ju inget avancerat.  Men en del vet inte hur de ska fota buketten för att visa den på bästa sätt. Eller de tar sig inte tiden. Jag är inget fotogeni men jag ser ju vad jag blir köpsugen av.
#1 - - Anna:

Vadå inget speciellt! Du vågar ta udda blommor o sätter ihop vilka färger som helst!!! Det är de du vinner på!

Svar: Vilka färger som helst!!!! Vet inte hur jag ska tolka detta. Här råder djupa tankar av färgsammansättning. 😆
Petra Gashi

Till top