Slöa dagar hemma

Allmänt / Permalink / 0
Alltså jag blir så rastlös av såna här tomma dagar. Det behövs inte många såna. Sannerligen inte!
 
Idag var det en sn dag. Orhan älskar dem. Han spelar fifa och vilar. Men vila...
Jag städade. Slösurfade. Det blir trist tillslut. Har lagat mat och avslutade dagen med dansspel med pojkarna och film. 'Cars 3'
Jag sov en stund också. Seriöst lång dag.
Nu ska Orhan se på match så jag får väl slösurfa lite till. Trött på att titta på serie i kontorsstolen vid datorn. Skumgummismak i röven.
 
 
 
Ska bli skönt att jobba lite i morgon haha... städa, städa och ta emot leverans. Tagga nyår!!
Hade beställt lite snitt först. Lite väl lite kanske. Pratadei med grossisten som också tyckte det såg snålt ut. Så nu tog jag i och beställde en hög till med spännande blommor.
Vet inte vad som väntar men nu måste här säljas! Ni köper väl nyårsbuketten hos mig. Ja ni menar väl inte att ni går bort på nyårsfirande utan blomma?
 
Nu ska det jobbas och sen semester. Fast känner ju lite att jag kommer bli trött på semester. Jag är nöjd nu. Ingen bil. Vad ska jag hitta på med barnen?
Jag är ingen hemmaperson. Alla hobbysar har barnen tatt kål på för man får inte vara ifred. Jag har ingen hobby längre. Alltså inget att göra hemma. Man måste göra nån utflykt per dag!
Till top