Det handlar inte om lax

Allmänt / Permalink / 0
Står inför nya stora planer. Förändringar för hela familjen. 
Ja, jag vågar knappt skriva ut nåt. För om inget sker känns det som ett större misslyckande. Om ni förstår vad jag menar.
Jag är så ivrig och förväntansfull så att jag vill berätta för alla. Men gör jag det och det rinner ut i sanden... pinsamt. Mycket väsen för ingenting liksom.
 
Men det är lite något som varit en dröm...
 
Och vad jag är rädd. Mina känslor går från
"yeey hoppas! Detta ska bli superkul!!!"
Till
"Ja.. blir det inte av så kanske det är lika bra. Skönt. Vem är jag att tro att jag kan nåt sånt!"
 
Ja jag vet inte riktigt om jag är för snabb?
 
Pluggar som en tok nu. Återuppväcker gamla kunskaper och tar reda på nytt. Söker svar.
Ja när jag vet om det blir av eller inte får ni veta vad det handlar om.
 
(Aaah har alltid drömt om att få vara en sån där störig typ som säger A men inte B. Hihi...)
 
Vet inte vad man ska lägga in för bild på ett sånt här inlägg. Nu tror alla det handlar om lax  
Till top