Fredagsmys inför arbetsveckan

Allmänt / Permalink / 0
Jag är helt uppe i mitt nya projekt att jag typ glömt bort mitt jobb. Har jag ett jobb? Slutade jag inte på det?Haha.. har varit hemma så mycket nu på sistone. Och jag pysslar som sagt så mycket med detta. Som ett jobb. Kunde inte ens somna på kvällen för tankarna som for runt. Galet!
Jag hoppas så detta får bli sant. (fortsätter med att säga A och inte B hehe)
 
Men i morgon blir det back to busines. Skönt det. Har varit hemma för länge nu.
Även om jag blivit hysteriskt täppt igen och har ont i bihålorna. Snacka om att jag fick samma sjukdom två gånger!
Kan man ens det?
 
Längtar efter att pyssla med blommor. Och nu till veckan taggar vi alla hjärtans dag. När jag såg vad vi sålde för förra året, då jag var glatt mammaledig, blir jag nästan lite nervös. Men bara nästan...
 
Idag har det handlats och städats. Försöka komma ifatt allt som kommit efter då vi mest bara legat och slappat.
Nu råder fredagsmys. Ja medan ni andra myser att helgen börjar får jag mysa över att det är dags att arbeta!
 
Vissa myser för sig själva... 
 
 
Till top