Hur firar ni alla hjärtans dag?

Allmänt / allahjärtansdag, kärlek, valentine / Permalink / 0
Alla hjärtans dag på g. Jag ska jobba och det ska bli skoj!!! Älskar dagar som är intensiva... eller ehm. I lagom dos. Är varje dag intensiv hinner man aldrig vara kreativ och då dör ju nöjet med floristyrket helt ut.
Hade jag drömt om att bli kassörska hade det varit en annan sak...
Men ibland är det kul! :D Det blir en utmaning. Vi jobbar allihopa. Vi är ett team. Alla sköter varsin uppgift. Kul! 
 
Jag gillar speciella dagar. Som hyllar kärlek och tycker om att lyfta dem. Ja det har jag sagt tidigare.
Visst.. kommersiellt bla bla.. tråkigt. Bullshit! Man måste väl inte köpa saker när man är kär? VA?
Hångla upp mannen i soffan helt spontant. Måla en teckning! Ta en promenad tillsammans eller servera din fru en kopp kaffe. Dansa lite i vardagsrummet!
 
Trots att jag som sagt gillar att få en anledning att fira och uppmärksamma min man har jag faktiskt inte kommit ihåg alla hjärtans dag särskilt väl.
Alltså seriöst. Tittade i min blogg nu och. Vi brukar inte göra nåt på alla hjärtans dag.
Går tillbaka några år... (inte alla våra år tillsammans)
 
För fem år sen skickade jag en ros till Orhans jobb. Aaaaah skrattade hela dagen! Oj vad jag skrattade.
Skrattar nu också...
 
För fyra år sen krockade jag. XD Hängde med syrran på öppna förskolan och på vägen dit halkade jag in i en bil. Så mjuk krock att jag inte kände den. Men jag såg på hunden i bagaget att den flög till så. Ehm jo vi krockade.
Men det gick fint och snubben i bilen har otroligt förstående angående det hala väglaget.
Möjligt jag och Orhan myste när han kom hem från jobbet. Åt chokladpudding i soffan?! haha minns inte
 
Pudding i Stockholm!
 
För tre år sen var vi i Stockholm. ååh det var mys faktiskt! Just på alla hjärtans dag var vi ute på middag med moster och mormor. Jättemysigt! :) 
Sen tänkte vi att vi skulle göra nåt på tu man hand så då gick vi på bio... på natten! Har inte känt mig så busig på år och dar!
 
Och de senaste två år sen har mamma och pappa varit här på alla hjärtans dag!!! Eftersom sportlovet i västra götaland infaller nu! hehe.. (I år är de hemskt ovanliga!)
Minns inte alls om jag och Orhan gjorde nåt då?
Förra året målade jag fakiskt en teckning till Orhan! Fast den var kanske lite mer en pik åt hans fifaspelande då! haha vilket jag tror pappa tyckte var roligast.. 
 
 
I år blir det inte annorlunda. Orhan och jag har bestämt oss för att spara ordentligt på slantarna nu till eventuella framtida äventyr. hihi..
Så ja det blir inget kommersiellt jippo så att säga!
Men jag älskar Orhan ändå. Även om han inte får ett par kalsoner eller vad man nu ska ge sin man... 
Till top