När man får finbesök!

Allmänt / Permalink / 0
Hade besök av Amelia, Cecila och Linus igår. Bjöd på dahl och glass. Riktigt trevligt. Ja det är alltid trevligt att ha över folk på middag. Gillar att laga middag och att umgås med trevligt folk. Önskar det gjordes oftare men livet springer ofta iväg. Av någon outgrundlig anledning.
 
Amelia stannade över natten så på kvällen såg vi slutet av melodifestivalen och en film. Mycket skratt.
La bland annat ut en bild på facebook som jag själv fann hysteriskt rolig. En riktigt tragisk bild på nåt mediokert lördagsmys.
Ja lite för att driva med de otroligt vackra mysbilder som hela tiden syns i flödet nu. Alla har det jämt så perfekt. Och gillar att utrycka sig med ord om hur extremt perfekt och fantastiskt det är! Gärna det ALLRA mysigaste, och bästa de nånsin haft med de ALLRA bästa och finaste människor någonsin!
Dessutom läggs det ju ut så väldigt lite personligt nu för tiden på facebook. Seriöst jag får bara se försäljning och taggningar i memes. Kul? Vilken funktion uppfyller facebook nu för tiden?
Så för att bidra med lite personlighet på facebook...
 
 
Osäker på om någon uppfattade min ironi. Nåja. Jag bidrog i alla fall med personlighet och jag själv skrattade jag så jag grät.
Kan hända jag var trött och lite uppspelt över sånt trevligt besök!
Till top