Så ohyggligt trött

Allmänt / Permalink / 0
Oj kvällen bara sprang iväg. Jag är så fruktansvärt trött. Sugen på fredagsmys men jag orkar knappt. Kanske läggdags.
 
Sov dåligt flera nätter. Sen intensiv dag a la hjärtans dag på det och ovanligt (för mig) lång arbetsvecka, inte slut än.
Min hjärna jobbar ständigt på högvarv med mitt projekt... den vilar inte!
Gäsp.
Idag var jag på citybuketten. En ganska lugn fredag men det är ändå en anspänning att vara nånstans där man känner att man saknar kollen lite.
 
Lite ledig på söndag. Det ser jag fram emot. Jag ska inte göra ett endaste dugg!!! Gå ut möjligen om solen skiner.
 Haha fast brukar inte bli så. En ledig dag, är ingen ledig dag! Man kommer på massa viktigt att göra. Hinner knappt inse att man är ledig. Och swish säger det så är dagen slut.
 
En skön helg till alla er andra som jobbar sån där "vanlig" vecka!
 
 
Till top