Sjukt

Allmänt / Permalink / 1
 Så blev jag då också äntligen sjuk. Inte så äntligen men jag minns inte när jag var sjuk senast. Förra året? Februari?
 
Nå. Natte blev sjuk i helgen. Hosta nåt galet. Sen kom Gabriel typ igår.
 
Inatt kunde inte jesaja sova. Han hade ont i halsen och feber.
Och när jag var uppe med han kände jag detsamma. Ont i kroppen, frös och hosta. Försökte krypa in under Orhan när jag äntligen fick lägga mig.
Suuuuck.
 
 
Tror inte febern blir långvarig. Vet knappt om.Natte hade feber. Men hostan och halsontet. Suck.
 
I vanlig ordning klarar sig säkert Orhan han får aldrig barnens förkylningar. Jag blir smittad ibland.  
Känner mig inte taggad. Jag känner mig skyldig för att Orhan sköter typ allt. Och jag kan inte missa jobbet nu. Det är redan kaos!
#1 - - Linda:

Vi fick oxå nån konstig ont i halsen o hosta grej... knappt nån feber vad jag vet. Mer feberkänslan liksom... jätte mysko ! Fatta inte vart vi fick våran ifrån? Bygdeå epidemi ?;)

Svar: Ja men exakt. Det känns som om jag har feber. Det växlar mellan svettning och utmattning. Men inte så att jag tvärslocknar i soffan eller kokar.Konstigt.
Haha det är väl det! Var tydligen tre till sjuka på mitt jobb också. Vabruari har börjat! 😜
Petra Gashi

Till top