Koll på det ekonomiska

Allmänt / Permalink / 0
Insåg plötsligt att det var helg och pengar far ju inte runt i universum så snabbt då. Och efter helgen tar månaden slut!!!!
Jag hade räkningar att betala, de första för företaget, och pengar att föra över till företagets konto.
Ja hemska saker. Det blev på håret. Dessutom har jag ju inte fixat nåt grejs med bank-id'som de tjatat om i evigheter... suck.
Fick lite puls när jag kände att jag måste hitta kodkortet till bankid, efter flytt dessutom. Men jag hittade skiten!!!
 
Strålande start på min nya företagarkarriär. Jag var så stolt med att ha lyckats deklarera moms i god tid sist och nu.. det är dags igen nu, jag har lite koll. (Väldigt enkelt då jag inte har någon moms,att deklarera än höhö)
Får börja organisera mitt ekonomiska liv. Tur jag har revisor. 
 
Phu...
Nästa vecka smäller det. Seriöst. Nu är det dags att börja... lyckas.
Och efter en lugn semester känns det plötsligt som uppgifterna hopar sig.
Får skriva en lista i morgon. Planera när och vart jag ska lägga uppgifterna så jag inte blir överväldigad.
Lätt gjort...
 
Duktig företagare med sin revisor
Till top