Så skönt

Allmänt / Permalink / 1
Aaaaah.. så avslappnad är jag.
Ringde till swedbank igåt och skrek på hjälp.
 
Fick tid för möte direkt och de ringde till babs och de fixade alla papper med mig.Tack och lov.
Bördan på mina axlar är borta. Så otroligt skönt. I en månad typ har jag tänkt på det där!
 
Skulle typ kunna ta semester nu.. om det inte dykt upp lite nya uppgifter jag skulle kunna beta av redan nu istället för att skjuta upp. Plus att jag inte kan låta bli att prata med intressanta leverantörer haha..
Nå. Med kortterminalen kirrad känns allt frid och fröjd!
Det andra är typ bara kul eller mer simpelt och lättförståeligt. Har dessutom delat ut en del uppgifter till Orhan.
 
Tror jag ska softa i veckan. Förutom att butiken ska inventeras. Vilket jagska vara med på. Ska bli spännande att se vad jag kommer få punga ut med för summa!
 
Tänker i alla fall ta årets första dopp idag!
#1 - - Linda:

Åh så skönt att det löste sig fin. Gött när man avklarat de tråkiga sakerna med eget 😉

Svar: Ja verkligen. Sånt man inte förstår framförallt haha..
Petra Gashi

Till top