Känns som mjölkstockning

Allmänt / Permalink / 0
Har haft nån liten knöl på ryggen i typ ett år och i veckan bestämde den sig för att göra ont och bli röd... och växa!!! Sista dagarna kan jag inte lyfta armen riktigt och bh-bandet går exakt där så jag går med en viss spänd axellyftning mot slutet av dagen.
 
Idag vaknade jag med känslan av feber i antågande. Kom inte ur sängen. Men gick till jobbet ändå. Var så kort dag idag. Vi brhöver pengar.. jadda jadda . Tjurskalle.
Klara det men det var tufft. Nån timme smet jag in på personalrummet mellan varje kund och blundade. Ville bara sova. 
 
I morgon blir jag hemma för nu har jag verkligen feber!!! Så fort jag tillät kroppen bli sjuk så blev jag megasjuk!!!
 
 
Knölar alltså. Glad att den inte luktar denna gång i alla fall. Har opererat bort en mellan brösten. Här i västerbotten vägrade de. De hade inte ekonomin till sånt och oroade sig för mina fagra bröst när jag skulle ha urringat.
Jaaa, jag luktar hellre surmjölk än missar chansen att ha urringat ner till naveln. Vettigt!
Men när vi flyttade ner fick jag tid hos en plastikkirurg i Falköping. Gött. Jag kan ha urringat. Mina bröst har inte ett naturligt mellanrum. Tss tss...
 
Inte så sugen på att operera bort den. Den känns som stor under huden och på ryggen!!! Har nog svårt att sitta och ligga nu...
Och de kommer väl likväl vägra. Men orkar inte ha ont!!! Bara det ger med sig?
Varför vill små knölar dyka upp i fel landsting.
Vet inte ens om det är en fettknöl. Jag kanske har cancer? Knölros? Utomjording inkapslad? Min enäggstvilling? 
 
Dessutom har Jesaja vaccinmässling och Gabriel nån sorts magsjuka som tog krafterna. Gick över direkt på natten så han kanske åt nåt..?
Alla är trötta.
Till top