Revision och babs

Allmänt / Permalink / 1
Besökte revisorn idag och kände mig plötsligt hemskt liten.
Jag klarar aldrig det här.
Helt obefogade tankar egentligen för det hon sa var inget nytt och jag har ju gjort allt sånt där förut.
Dessutom är revisorn granne med butiken. Kan ju skutta över dit när som när det känns förvirrande.
Men det var bara en känsla jag fick där och då. Det gick ju bra. Trevlig kvinna. Ska träffas igen senare om fakturaprogrammet. Frågade om det inte var smidigt att använda samma program som bokföringen. Och klart det var det. Plus i kanten att få hjälp med att lära sig det.
 
 
Känslan av attvata för liten för detta gick över när vi besökte blomsterdrömmen senare. Haha. Hon har rea nu och det verkade som det sålts en hel del. Hörde folk kommentera hur urplockat det var.
Klart det känns skönt att köpa upp ett mindre lager. Litet lager skadar inte alls. Vissa saker behöver jag ju likväl.
Men om lagret skulle kosta mindre än planerat vore en trevlig överaskning också. Liten slant extra som startbudget skadar inte.
 
I morgon ska jag dit igen och kolla kassa och sånt. Och träffa en leverantör. 
Sen måste jag ta itu med babs. Nån typ där slarva bort mitt papper så det kom sent, mitt i flytten, och jag får verkligen inte till tiden och orken att göra klart det. Har dessutom inte internet än. Och det är krångligt och de erbjöd sig att ringa och hjälpa till att fylla i men jag har bara missat deras samtal. Och vad spelar det för roll när jag saknat dator. Haha...
 
Känner mig lite småstressad nu.
Det bara närmar sig...
#1 - - Pia:

Du är grym Petra! Allt det där faller på plats så småningom :)

Svar: Tack! :) <3
Petra Gashi

Till top