Telefonen ringer

Allmänt / Permalink / 0
Telefonen har ringt oavbrutet idag. Galet. Har företagarlivet redan satt igång?
Svarade på två samtal. Höhö... Och ett av dem var en holländare. Haha... ja så då slapp jag inte undan det engelska samtalet.
 
"Hej det är Petra!" Sa jag..
Han började med att presentera sig. Tyckte det lät som.
"Chachslowsheshufenshofen"
"Hallooo?" Svarade jag hemskt osäkert och förvirrat. Fattade ju inte vem jag fått på trådet. Efter drygt halva samtalet var jag tvungen och fråga om han ringde från det företaget jag misstänkte. Haha. Vet inte vad han sa i början. Var så oförberedd på att få en holländsk presentation.
 
Trevlig snubbe men jag ska nog maila dem mina frågor. Jag kan verkligen inte komma på vad jag vill få sagt i stundens hetta.
Som sagt. Jag måste träna på sånt här. Min rädsla ska övervinnas!!
Föresten engelska är ju inga problem. Vet inte varför jag oroade mig för det. (Han var dessutom sämre på engelska än jag. Då känns det bra)
 
Jag vet ju inte hur jag ska välja grossister...
 
 
Till top