Jag lever än!

Allmänt / Permalink / 0
Så här lite har jag inte bloggat.. sen nånsin... En vecka helt ouppdaterad!
Älskar ju att blogga men sen jag i julas tänkte. Äsch. Nu skärper jag mig och växer upp har det minskat.
Ja för ju mindre man bloggar. Ju mindre inspiration för inlägg får man!
Förut tänkte jag allt i blogginlägg. Tappade Gabriel bort en strumpa bygde min hjärna direkt upp en trevlig beskrivning av den händelsen.
Nu.. not so much.
Kan inte komma på en endaste liten grej att skriva om! haha Jag jobbar ju bara?
 
Faktiskt lite skönt. Saknar att skriva. Men saknar inte att sitta och känna press.
Dessutom har jag annat i tankarna nu. Jag tänker inte på annat. Hela tiden. Finns tusen saker att planera och klura på.
 
Men just ikväll kom jag inte på något att läsa på. Planera, eller spekulera om. Det står stilla.
Allt är.. klart?
Och jag kommer inte på nåt annat att göra heller!!! Min serie jag tittat på är slut. Orhan spelar fifa med sin kusin och... jag, JAG.. har inte ens något att skriva på min blogg.
 
Förgyller med en bukett.. Jag ääälskade färgerna. Den blev inte ens såld. Ja så kan det vara.
Det är inte länrge min favoritfärg på bukett!
 
Tror jag ska gå och skriva en handlingslista till Orhan i morgon. En riktigt sparsam sådan. Vi sparar pengar nu inför framtida investeringar. Oj vad vi sparar. Har aldrig levt så torftigt. Men med ett mål går det bra!
Och med tanke på att vi ska byta kamrem i morgon får jag skriva en riiiiiiktig billig veckohandling för att kompensera. Ett lagomt komplicerat uppdrag.
Trevligt kvällsgöra.
En kopp te på det..
Har redan slurpat i mig lite hemgjorda sorbet (tack för glassmaskinen Knutsson) på rabarber, apelsin och en stackars banan. (Det var bara jag som tyckte om det. Orhan har tydligen slutat med sötsaker. Gabriel grät när han smakade den och Natael höll på att sätta i halsen när han kände att det fanns banan i! Jo föresten. Jesaja. tryckte glatt i sig brorsornas portioner också!)

Nu spårar jag...
Det var denna veckas inlägg det!
Till top