Vår i luften

Allmänt / Permalink / 0
Nu har det verkligen blivit vår. Plötsligt. Ja jag har inte alls anat att denna tvärvändning.
Här om dagen formligen rann det bort. Satt på kontoret på jobbet och det lät som att det regnade.
Men tror det smälter lite snabbare i Umeå än här uppe i Dalkarlså! haha
 
Så härligt att vara ute nu. Ja inte för att jag varit ute nå mycket men jag kan tänka mig.
Så himla trött hela tiden. Vet att det bara är att ta sig i kragen och att det känns bättre sen. Men sen har jag en lika oinspirerad make så.. ja han är extremt otaggad på att gå ut. Och äger inga täckbyxor. Och klär sig enbart i ett tunt lager.
Sydeuroper tss tss...
 
Men jag var ute här om dagen. Fick med mig hela familjen. Orhan gick in efter fem minuter då han busade till det och blev snöig om benen. Kall. Ja eftersom han bara hade jeans på sig.
Sen tyckte Jesaja det var fruktansvärt tråkigt. Han kan ju bara stå där och glo så det förstår jag!
Sen ville Gabriel gå in.
Jag och Natael lekte en stund men strax ropade Orhan från fönstret att de andra två killarna storgrät efter mig. Så...
Kanske vi var ute en kvart i alla fall!
 
Härligt väder hur som helst.... Längtar efter barmark. Men jag anar att det dröjer.. 
Till top