En helg går så fort!

Allmänt / Permalink / 0
Hade två lediga dagar nu. Förberedde mig på ett lugn. Tänkte jag kunde hälsa på nån kompis. Bara vara. Ja tiden skulle krypa fram.
Swusch sa det. På riktigt. Swusch! Så var den "helgen" slut! Jag var tvungen att fundera om det verkligen hade gått två dagar eller bara en...
 
Har innan helgen letat runt efter intressanta grossister med krukväxter och hört av mig till dem. Frågat efter priser och utbud redan nu innan jag egentligen har butiken. Så jag när det väl är dags bara kan trycka på beställ.
Tyckte de grossister som var i närheten av butiken hade ett lite småtråkigt utbud. Jag menar... jag vet att jag inte kan konkurera med ica. Så då kan jag ju ha nåt annorlunda!
Plus att det ju lite är mitt intresse...
Och just igår fick jag lite svar och har suttit som fast i ett evigt scrollande genom utbud och priser. Skitkul! Men oj vad tiden går när man sitter vid datorn.
 
Och på det skulle det städas, handlas, vara ute och njuta av solen och umgås med barnen.
Två dagar är för kort tid alltså.
 
Idag hann vi i alla fall med en utflykt till laxbacken. Har blivit lite favostället på sistone. Tyckte vi får hitta på nåt nytt nu.
 
Ja.. jag har hunnit klippa lillpojken en någrlunda anständig frisyr också. Även om jag tyckte han var söt i sin lilla page haha.. Lite mindre trollunge över honom nu. Ska ta mig an de andra två senare. Blir med våld och tårar. Det vet jag. Därför drar jag mig..
..
"Det är spindelnät på den där blomman mamma"
 
Tillbaka till verkligheten nu då! Tagga morsdag! Jag både taggar och våndas de lite mer intensiva dagarna. Kul för att det finns att göra och det blir lite som en utmaning att beta av kund efter kund. Men.. man blir trött! haha
Till top