En make i fjärran...

Allmänt / Permalink / 0
Orhan for och hämtade vår nya bil igår kväll. (Yeey ny bil. Buuu långt bort och alldeles för dyr för vår strikta budget just nu!) Och det blev på allvar som ett hål i mig.
Redan vid tanken på att han skulle åka iväg kändes det jobbigt.
 
En hel natt utan Orhan! 
Ja man undrar ju. Har vi vuxit ihop? 
Vi behöver inte umgås på en hel dag vissa dagar. Och ibland lägger vi oss olika tider. Så det är ju inte så att vi varje natt släcker lampan, tittar varandra djupt i ögonen och säger "god natt lilla snufsisnufsen!" Och somnar hand i hand.
Snarare somnar han innan mig och jag slår till honom o sidan för att han snarkar så vansinnigt. 
Kanske sneglar jag lite surt åt hans håll om Jesaja tjorvar på natten.
Kärlek...
 
Igår var dessutom en hysteriskt bråkig dag då vi både gick och surade av oklar anledning. 
Varför? Varför Längtar jag ihjäl mig efter honom då?
Han åkte bort knappt ett dygn.
Ett mysterium.
 
Nu ska jag överleva en hel dag med mina småttingar också. Hihi faktiskt tycker jag just det ska bli mys. Ska låtsas att jag är mammaledig. 
Ska bli kul att se nya bilen rulla in här senare idag.
Åh så skönt att äntligen kunna handla mat! Vet inte vad vi ska äta idag. Höhö
Till top