Gratulationskort

Allmänt / Permalink / 1
Så mycket saker kring butiken jag funderar över. Jag har en plan. Kanske lite luddig men känslan har jag klar för mig. Vilken känsla som ska finnas i min butik. Vilken stil.
Och det gäller ju allt. Inte bara inredningen i butiken.
 
En sak jag klurat på lite extra på sistone är kort. Ni vet små kort man sätter fast i buketten. Också större kort kanske.
Har kikat runt på olika företag men inte riktigt blivit helt såld på nån. Vissa jättefina men då har jag saknat nåt. Vill ju ha en leverantör som täcker allt. Inte bara fem kort.
 
Min första tanke var att göra egna.
Men sen blev jag trött. Hur bär man sig åt. Vart vänder man sig. Vad kostar det? Är det värt det? Extrajobb!
Dessutom skriver jag ju som en kratta!!! Blir alldeles darrig på handen bara vid tanken på att jag skulle försöka skriva dit ett grattis på nåt jag målat klart.
Eeen chans. Eeeen chans!
 
Satt och kikade idag och hittade en ukrainsk illustratör som gjorde kort och blev tokkär. Precis så vill jag ha!!!
Enkla motiv i akvarell. Fint!
Blev så sugen så jag rotade fram mina gamla färger. Oj vad länge sen jag målade med akvarell. Trodde inte ens jag hade dem kvar.
Kul!!
 
 
 
Hann måla lite.. Snabbt och enkelt! Sen blev det läggdags. Ja, jag kom det här så sent. Eller rättare sagt, barnen somnade sent. Typiskt när man är full av inspiration. 
Ja du det vore jätteroligt att göra egna kort men alltså... orkar man?
#1 - - Anna:

Toppenidé!!!!

Till top