Hotell bokat

Allmänt / Permalink / 0
Har bokat hotell till formex-mässan i höst. Kändes som om de billigare rummen bara försvann. Ska snart boka tåg och biljetter dit också.
Känns galet tidigt. Har ingen butik än men har bokat inköpsresa haha...
Och som jag velat åka till stockholm. Men på denna resa ges inte tid att strosa runt.
Barnen blev avundsjuka på att jag ska få bo på hotell.
 
 
Inköp nytt för mig. Tror man måste våga. Jag kan inte precis köpa in fem ormbunkar och sälja.
Har jag en butik har jag fasta utgifter. Så då måste jag ju köpa in så intäkterna täcker alla utgifter.
Ja ibland stirrar jag på mina framtida utgifter och blir lite orolig. De är så... ohyggliga. Glömmer bort att jag troligen kommer tjäna nåt också haha...
Det kommer gå bra. Det SKA gå bra!
 
Tidigare ägaren kommer följa med mig på formex och guida mig. Presentera mig och hjälpa mig. Skönt.
Ska bli jättekul att se vad det finns att välja på.
Gissar på att det kommer kännas överväldigande. Haha...
Jag har nog svårt att beställa från en katalog nu till öppningen haha...
Till top