Ser fram emot i västergötland

Allmänt / Permalink / 0
Då tar vi en tvärtomlista. Så inte flytten låter så tragisk. För det är den verkligen inte!!! Så vad ser jag fram emot.
Mot Mariestad!!!
 
-Nära familjen! Mest min men också Orhans. Närmare flygplats. Att ta sig från Umeå till arlanda eller skavsta är en tråkig kostnad och tung extra resa. 
 
-Kantareller! Fattar ni eller. Här letar vi sönder oss men där... där har vi våra ställen som bara väntar på oss!!!
 
-Värme!!! Min släkt har gärna lurat i mig att här uppe är lika varmt som söderut. Nu vet jag att det inte är sant. Det kan vara lika varmt och varmare på sommaren. Någon/några veckor. Men överlag så är det kallare här. Våren kommer senare, nätterna är typ aldrig ljumma. Sen jag flytta upp har jag aldrig njutit av en sommarnatt!!!
Jag ser fram emot att kunna odla och njuta av balkongen!
 
-Nära till städer. Jag gillar natur. Men jag gillar också utflyktsmål i städer. Utbudet är större där.
 
-Vänner. Några vänner har jag ju söderut också som ska bli kul att ha närmare till!!! :)
 
-Jag äger snart en butik där. Jo det är lite positivt.
 
- Amandas pizzeria i Töreboda
 
Snart bär det av. Det ska bli kul även om jag suckar ihjäl mig vid tanken på flyttstöket!
Till top