Annorlund

Allmänt / Permalink / 0
Bra dag idag nästan snudd vid rekordet. Inte överdrivet mycket folk men alla  handlade ordentligt! Gravdekorationer mest men också krukväxter och några större buketter.
På slutet kom en kvinna in och sa att jag hade kul gravdekorationer. Annorlunda. Sånt man aldrig sett förut.
 
Lite vad jag kanske behövde höra!
 
Köpte in hortensior och ilex som jag inte skulle från grossisten. Men de var så snygga! Folk har köpt dåligt med snitt sista veckorna så ska inte ha en massa hemma. Och jag vill dra ner på kostnaderna lite. Men jag har hopp för helgen! Jag har ju för allt i världen assnygg hortensior och ilex! Vem vill inte handla då!!!
Jag vill ha en hortensia. 
 
 
Kom och tänka på förra all helgona. Jobbade på Buketten. Full fart. Det gick åt lika snabbt som vi gjorde. Det köptes in mycket färdigt från grossisten.
Nåt sånt tempo räknar jag inte med nu. Haha
Sen åkte jag till kyrkogården med pojkarna. Det var iskallt! Snö och vi var ordentligt påpälsade.
Nu blir det sol och 10+. Ja möjligen dåligt med sol på kvällen .
 
Ska ta med pojkarna till kyrkogården i år igen. Det är vackert med så många tända ljus. Speciellt. Och alldeles tyst.
 
I morgon måste jag producera stora kransar och dekorationer. De gick åt idag. Och fredagsbuketterna. Inte så många beställningar dock.
Till top