Juldags

Allmänt / Permalink / 1
Kom till butiken i morse och möttes av kaos. Undrade lite i mitt stilla inte varför jag inte åkt hit nån kväll och typ vattnat. Ställt något i kylen. Hade ju varit bra. Då kanske en och annan blomma hade varit glad nu!!!!
Hivade typ all ljung medan jag muttrade över hur värdelös ljung är.
 
 
Höststjärnorna och den spanska pepparna såg ut att ha dragit sina sista suckar och snittkylen var... Hemskt ful. Hemskt rörig!
 
Dessutom kom det folk hela tiden så jag tvingades ursäkta mig. Jag är inte helt värdelös som florist. Det bara ser ut så nu! 
"Åh det är inga problem. Jag gillar kaos!" Svarade de glatt.
Tror det är ett inte helt sant svar. Vem går in i en blomsterbutik. Åh titta så mycket visset. Här ska bli kul att handla!
 
Tänkte ju jag skulle börja plocka fram lite jul men seriöst. Det tar emot. Jul nu?  Jag har inte fått julfeeling än riktigt... Ska jag idas binda en krans och dekorera nån adventsstake?
Samtidigt. Klart jag måste det. Måste ju börja sälja innan julen är här. Make sense. Vem köper advensstakar fjärde december? 
Får bli... Morgondagens göra kanske. Elle kanske efter farsdag? Så kan jag köpa hem lite julblommor.
Galet! Vart tog det här halvåret vägen? Det var sommar igår och i morgon är det julafton!!!!
 
Hatar att städa lagret by the way. Måste ta dit Orhan igen. Han är min lagerman. 
#1 - - Anna:

Man lär sig bäst på misstagen, eller hur?
Jag vill också organisera!!! Glöm inte Black friday!!!

Svar: Kom och organisera då. Ser hemskt ut där inne nu! hahaJag har inte glömt black friday. Då ska alla skvättlådor på lagret ut till bästa pris ever. Så det försvinner!!!
Petra Gashi

Till top