Shoppa vårens nyheter

Allmänt / Permalink / 0
Har fått tillbaka glädjen i jobbet och det är skönt. Förra veckan var lugn. Men jag tror det vänder nu och jag grubblar inte över det mer.
Jag kan! Jag tror på mig själv. Jag är inte själv och det löser sig.
 
Ska unna mig en ny ljusslinga till butiken. Här ska julskyltas!
 
Handlade för våren/sommaren förra veckan från en leverantör. Han kom förbi och gav mig en tjuvkik innan mässan. Eller ja. Vi som bodde i närheten fick det. 
 
En handlade jag redan från på mässan i augusti. Hon låg en sässong före alla andra.
 
Idag kom en annan försäljare in med vårens katalog. Tycker det känns så tokigt att planera våren och sommaren redan nu 
Men varor tar slut om man inte är på hugget.
 
Blir nog ingen mässa för mig nu. Fick inte med mig någon och nah... Tappade sugen då. Nåt sällskap vore kul där på det stora stället.
Så får shoppa såhär istället.
 
Tänker att nu detta halvår var en övning. Tycker jag shoppade från för många ställen. Har sett lite vad som går och vad som är helt ovärt. Framöver ska jag välja några leverantörer bara. 
De jag gillar mest. (Så många att välja på!!!)
Till top