Stress över att inget göra

Allmänt / Permalink / 0
Stress!!!
Jättelite blommor kvar och det bara ramlade in bud. Förutom ett aaantal begravningsarbeten i morgon.
 
Så stressad. Men kunde inget göra. Hade ju noll blommor. Alltså. Jag kom inte på nåt att göra. Känslan av att veta hur mycket som ska göras utan att kunna påbörja det. Ja så jag kom inte på nåt annat vettigt heller.
Phu.
 
Nå. Grossisten kom sent. Jag slängde ihop buketterna och sprang till bilen. Måtte allt blivit rätt nu. Så typiskt att man gör fel när det är stress! Säkert nåt som blivit fel. Invtäntar aggressivt samtal i morgon.
 
 
 
I morgon får jag börja tidigare och göra begravningsarbeten.
Men med tanke på hur lite extra jag jobbat som egenföretagare får det väl vara okej! Haha...
Kan släppa stressen nu i alla fall. Nu är det bara att ta itu med saker.
 
Hela två brudar hörde av sig idag. Jättekul! Så har klurat på bröllopsblommor. Ska skicka lite ideer och inspiration till dem framöver. Jag tänker gå all in på bröllop! Min dröm ju!
Så kul att sånt börjar komma nu. Dessa två hade inte ens sett mitt erbjudande med självfallet. Den ena gillade min insta och den andra... Eh vet jag inte!
Ett stort bröllop och ett begränsat. Helt olika färger. Ja ska bli kul. Har tre bröllop till sommarn nu!
Till top