Strumpor med hål i

Allmänt / Permalink / 0
Längtar efter att få shoppa lite nu. Köpa in lite möbler till vår ekande tomma hem! Ja seriöst vad jag stör mig på att det är så TOMT! såklart. Helt funktionsvänligt. Jag saknar inte direkt. Men... Lite fint kan det ju vara!
Längtar efter kläder. Nu behöver hela familjen kläder. Det har försvunnit vinterkläder i flytten. (Eller så är vi tokiga) Barnen har vuxit och jag har hål i alla strumpor.
Och jag STÖR mig på att varje dag se ut som nån slashas på jobbet. Alla är så fina. Jag har gravid-uttänjda sportlinnen och Orhans avlagda huvtröja och basketdojor med hål i.
Vill ju inge nåt sorts exklusivt intryck. Eller.. så gott det går. haha
 
Jag längtar efter att börja kika på julklappar till barnen också! Börjar längta efter julen nu! :)
Snart har vi sparat och snålat och varit fattiga i ett år!  Börjar bli tråkigt... höhö
Så nu i helgen flottade vi till det ordentligt hela familjen och åt en strålande dyr måltid på restaurang. Ja lite sådär dyr så man inte vill tänka på det. (Om man nu inte har pengar och tycker sånt här är vardagsmat.)
Nån gång ska vi också köpa strumpor. Ja det är ju prio 2 liksom. Först lite vardagslyx i form av fantastiskt grillad entrecot, vårrullar och friterad kyckling och efterrättsbuffe.
 
Hade en trevlig dag med familjen i alla fall. Vi handlade mat (Inte nöje kanske), åt på restaurang och lekte i en äventyrslekpark. Sen kom vi hem och däckade allihopa i soffan.
Fin Söndag det.
 
Nu är det ny vecka och nya tag! 
Känner mig otroligt taggad för denna vecka!
 
 
Till top