Annonsera

Allmänt / Permalink / 1
Nu har jag tatt hem mängder med uteväxter. Hoppas det kommer folk. Har 3 för 100 på uteväxter. 
Frågade grossisten för länge sen vad jag kunde få för erbjudande till skördefesten och så köpte jag annons.
Storsatsning alltså. Haha pft.
 
Så nu hoppas jag det ger nåt. Annars har jag galet mycket uteväxter framöver. Haha.. ingen fara så. De såg riktigt fina ut. Förutom Ajugan som typ såg nysådd ut. Värt!?
 
 
 
Inte för att jag kommer tjäna nåt särskilt på det hela men...  Mest intresserad av att få folk att fatta att jag finns!!!
Att de kanske läser på min skylt om fredagsbuketten och beställer en sån. Haha... (Gick lite sämre med det denna veckan. Trist)
 
Har ingen aning vad jag kan förvänta mig. Har trott stort tidigare och sen kommer det inget haha...
Men nu har jag köpt en dyr himla annons! Så då får de komma! Annars!!!!
#1 - - Anna:

Supersnygg krans!!!

Till top