Bra dag

Allmänt / Permalink / 3
Vilken dag! Mycket folk. Så kul. Har kommit ett gäng beställningar på min nya fredagsbukett. Där jag beatämmer en bukett och kör ut gratis i stan. En ökning sen förra veckan. Så otroligt roligt. Får se om det ökar ännu mer nu efter att mina samarbeten med influencerna kommer ut.
 
Kul att göra buketter såhär. Många likadana. Jag bestämmer. Då kan jag ta hem nån spännande blomma. Prova nåt nytt. Leta upp klipp. Och ge kunden bättre pris då jag vet att de redan är sålda. Inget svinn.
 
Sen har folk vällt in efter palettblad och tillandsia. Tillandsia av alla saker. Båda två var ett impulsköp då jag såg dem hos en av grossisterna som besöker mig varje vecka och han gav mig bra pris på tillandsian då det var hans sista. Trodde inte den skulle sälja.
Bra med impulsköp som nästan tar slut på en dag. Höhö
 
 
Kommer ha fullt upp i morgon. Alla dessa buketter. Snittet är inte fixat för det kom så sent idag. Haha. Jag bara tryckte ner i hinkar. ett stort arrangemang till museumet som firar 100 år. Plus att det typ är slut på planteringar och buketter i butiken.
Phu...
 
Och vi ska dra igång samarbetet med frisören. Annonsera om det på instagram. Ser mer fram emot bröllopssamarbetena men man måste ju börja någonstans 
 
Ser fram emot helgen också! 
#1 - - Bibbi Johansson:

Vad glad jag känner mig att det går bra för dig❣️ Längtar så efter att få se din butik 😍 Blev krock till helgen med tester innan sjukbesök på tisdag 😢 Hälsa dem det passar och ha det så kul👍 Massa kramar till er 🤗❤️

#2 - - Angelica Wåhlin:

Men vad kul att beställningarna trillar in!

#3 - - Pia:

Heja Petra! Hoppas kunna kommma förbi snart 😊

Svar: Vore skoj!!! 😊
Petra Gashi

Till top