Kalashelg

Allmänt / Permalink / 0
Igår ordnade jag fest för Orhan. Överaskning! Han fyller 30 i år.
Blev Inte lika stort som jag hoppats. Men mysigt ändå. Svårt när hans släkt är avlägsen. Ingen kunde komma upp hit. Därför passade jag på när päronen var här så i alla fall de.  
 
Han trodde vi skulle fira pappa. Haha så himla kul när han kom sent och vi alla ropade Grattis Orhan!!!
 
Åååh vad jag sett fram emot detta. Överaska Orhan. 
Det roligaste var nog ändå presenten. Han fick en utflykt till Milano för att se derby mellan inter och milan tillsammans med en gammal kompis. Åh så kul. 
 
Som jag smusslat. Haft kontakt med Orhans kompis i Italien. Och varenda gång nåt fixat sig har jag fått kämpa för att inte rusa till Orhan och berätta den glada nyheten.
Så kul att få ge den jag älskar en present han verkligen önskat så länge.
Och jag är så glad att så många ville vara med på det! Så jag hade råd!
 
Idag var det kalas igen då pappa blir 50. Lite familjemys.
 
Jesaja har lyckats få ögoninflammation. Lagom till vi skulle hem från dagens kalas bröt det ut. Så typiskt. Han har ju varit seg men man vill ju inte avbryta överaskningsfestplaner sådär bara.
Lillgubben 
 
Bilder kommer kanske. Tog väldigt få då har inte sett hur de ser ut själv haha
Till top