Kul jobb

Allmänt / Permalink / 0
Asså det här med fredagsbuketten var vad jag behövde som en liten extra knuff. Plötsligt känns allt jättekul igen. 
Folk gillar det. Så många som hör av sig om att de ska beställa eller att det är en bra idee. Sen fick jag helt ok med beställningar redan förra veckan. Men det kan ju bara bli bättre. Men det är kul att marknadsföra något man märker folk uppskattar.
Inte som när man skriver ut att man har extrapris på något. Kommer aldrig någon det. Men det är ju inte det man ska eftersträva. Bra pris finns det för många konkurenter med så det spelar ingen roll att jag säljer ljung för 10 kr. Folk hittar ändå inte till mig. De lägger det inte på huvudet.
Men något unikt. Något nytt! :D
 
Har redan massa ideer för framtiden. Om jag ska köra med sånt här. Ta beställningar och köra ut! 
Men jag känner ju redan nu att om det bara kan bli bättre behöver jag ju ett bud. Och för att kunna anställa ett bud måste jag ju kunna erbjuda lön och arbete. Så bara att köra på. 
Denna vecka åker Orhans päron hem så sen står jag själv! Med Orhan på ett hörn någonstans
 
Ja. Nu känner jag mig peppad att gå till jobbet. Även om det är segt. För det är så kul att planera fredagsbuketten! haha.. Vad ska jag hitta på för kul bukett denna vecka. Undra vilka blommor det är bra priser på denna vecka som jag ska utgå från.
 
Till top