Alla hjärtans dag!

Allmänt / Permalink / 0
Vilken dag!
Orhan åkte till grossisten i Skövde och köpte lite extra i morse. De hade typ inget kvar heller men lite fick jag ihop! Så att jag fick ihop alla buden. Nekade några på slutet som jag kände jag bara skulle göra besvikna.
Jag började tidigare och satte igång att mata ut buketter som skulle till bud. Orhan tog första turen på förmiddagen!
Alltså så galet mycket bud. Så tacksam för hjälpen nu! Helt otroligt! Hade inte gått utan Orhan och min "anställde" 
 
Tyckte ändå inte det var farligt mycket folk i butiken. Kom väl nån hop då och då men jag hade lugnt klarat dagen själv om jag inte haft så mycket bud. Oftast kom de en och en...
Men ändå slog jag rekord (i försäljning på en dag). Blev alldeles paff när jag slog ut kassan. Dubbelt så mycket som jag vågat gissa. Så otroligt roligt!
 
 
 
Blev lite tokigt med två bud som inte kom ut. Förstår att de troligen är besvikna nu. En blev det bara tokigt med och den andra visste jag inte var en arbetsplats utan trodde var en hemadress. Så kom ju dit för sent. Men det tycker jag är ok. Två bud av nästan 50. Helt ok! Kändes lite jobbigt just när jag såg hur det blev tokigt. Men när man väl tagit sig förbi det. Får ta tag i saken i morgon och lösa det. Vi gjorde vårt bästa!
 
I morgon ja.. har jag en begravning. Jag är så trött nu. Vill typ ta ledigt i morgon men bara att köra vidare! Borde ju typ börja tidigare för att hinna med... Det ramlade in en till begravning under dagen också till helgen. Och jag var ju så snurrig. Så när lastbilen med blommor kom. Ja  då hade jag fullt med barn i butiken och kom in på nåt som jag skulle ha. 
Hur ska jag få ihop två begravningar i helgen.
Och fredagsbuketter. Hur i hela friden kan jag ha fredagsbuketter nu också! 
 
Väl hemma gjorde jag trerätters till Orhan! Romantik hemma ska man ju hinna med också! 
Nu är jag trött... Trött.. men glad!
Till top