Dötid

Allmänt / Permalink / 0
Phu man tappar verkligen gnistan när det är så lugnt. Tänkte att det skulle bli bättre nu. Men denna vecka har lugnt varit sämst. Till och med sämre än årets fattigaste vecka. Eller i samma nivå kanske! Ska inte överdriva... haha
Jahapp. Då får jag väl gå och lägga mig och dö då. (Affärsmässigt talat alltså. Snackar inte en mänsklig död)
Vad gör jag här om ingen vill komma in! Så känns det typ. Direkt sjunker självförtroendet som en sten.
 
Tur jag har någon i butiken nu att prata lite med ett tag om dagarna. Det är faktiskt väldigt upplyftande. Att inte stå här helt ensam och känna mig onödig. Och ikväll kommer grossisten. Vilket också är trevligt. Där kan jag också sucka lite över lugnet. Och då kan hon muntra upp mig med att det är lugnt hos alla haha... Och så kan jag titta på alla blommor jag önskar jag kunde ta hem. Ifall någon köpte dem!!!
Många bud är det nu. Ja det är väl det folk sysslar med. Beställer bud. Ingen som behagar gå in i butiken personligen. 
Bud är bra. Men så mycket pengar försvinner ju i euroflorist ficka. Så... Ja det är ju inte det jag kan gå runt på!
 
Jag vill beställa hem massa kul. Men tappar verkligen lusten när ingen kommer hit. Kanske blir en ond cirkel. För när jag inte har nåt spännande blir ju de få som kommer hit helt oinspirerade. 
 
Hoppas på en hejdundrande alla hjärtans dag! En löjlig komersiell dag. Men nu är jag en del av komersen så KOM OCH KÖP!
 
 
Till top