Inför den stora dagen

Allmänt / Permalink / 0
Idag har det skyltats för alla hjärtans dag. Ett riktigt cheezy fönster. haha
Men ska det va så ska det!!! Om man någon gång får låta all töntighet komma ut så är det väl på alla hjärtans dag!
 
 
I morgon ska det bindas buketter som bara den! Ska börja göra buden direkt!  Så Orhan (Som tagit ledigt för att jobba med mig) kan köra iväg med vissa av dem ganska direkt. Vissa ska ju få blomma på jobbet!
Och massa färdigt till butiken. Tror män (som är största kunden på alla hjärtans dag) gärna tar sånt som står färdigt.
 
Som vanligt har jag nog beställt för lite snitt. Alltså hemska hemska saker. Hur kan jag bli överaskad jämt!!! Tror det är mängden bud som ökat mot tidigare ägares beställningar. För jag tar ändå mer och känner redan nu att det är för lite! Och då är det bara buden jag går på!
Nu tyckte jag ändå att jag tog i. Tja kanske inte så mycket som jag hade kunnat men... 
Lite störigt att inse det nu medan jag väntar på snittet. Ja de blir ju lite försenade eftersom jag antar de har skitmycket att leverera idag! haha
 
Fast vem vet. Kanske inte komma så många till butiken?! Det kanske bara är en massa bud!
Tydligen är det rosa som är färgen denna alla hjärtans dag. För alla bud är typ rosa. Väldigt lite rött. Kan ju bero på priset. Men jag har ju inte satsat på rosa alls!!!! Just typiskt. Visst tog lite rosa men har ju lagt mest krut på rött.
Så jag får väl försöka satsa på röda buketter i butiken! haha
 
 
Liiiiite orolig. Har redan så mycket bud att de rosa rosor jag tagit hem håller på att ta slut. Och det är ju inte alla hjärtans dag än. Hinner ju ramla in ett antal bud till!
 
Verkligen svårt det här med att beställa hem. Men jag skriver ner allt så jag har ett hum till nästa år!
 
Är mer förväntansfull på att se hur många som kommer till butiken. Bud i alla ära. Men typ alla pengar försvinner ju där. Jag får inte behålla jättemycket av dem! Plus att pengarna kommer först nästa månad.
Så hoppas ju på att det ska komma många till butiken så jag får in pengar som täcker upp det jag måste ligga ute med och att jag får över såklart!
 
Detta är såååå spännande. Vilken dag! :D
Till top