Romantik

Allmänt / Permalink / 0
Har tänkt på sistone att det var länge sen jag överaskade Orhan. Älskar sånt! Överaskningar!
Och nu är det ju alla hjärtans dag snart. Så nu tog jag tag i saken.
 
I vanlig ordning överaskade jag honom innan dagen D. Minns till exempel inte när jag firade farsdag på farsdag sist. Firade hans födelsedag flera månader för tidigt!
Lite innan är min stil. Mer oväntat då!
 
 
 
Lämnade flera små meddelande som han hittade  på hans väg till jobbet och skickade en blomma till jobbet.
Aaah... Avslutade med en middagsinbjudan.
På alla hjärtans dag ska jag laga trerätters. Ja det blir en sen middag efter en tuff dag antar jag (hoppas jag!). Hemligheten är att förbereda!
 
Man måste klämma in lite romantik i vardagspusslet också!
Familjen är viktig som sagt! 
Till top